بصیرت یعنی اینکه بدانیم: شمری که از حسین (ع) سر برید همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 33697
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->



font face="Tahoma" style="font-size: 9pt">
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 53
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 151
:: بازدید سال : 465
:: بازدید کلی : 33697
نویسنده : فرزاد آتشکار
جمعه 20 شهريور 1394

 

 

 

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار روز چهارشنبه 18/6/94 با هزاران نفر از اقشار مختلف مردم فرمودند: "بعد از مذاکرات هسته‌ای، در رژیم صهیونیستی گفتند تا 25 سال از دغدغه ایران آسوده‌ایم؛ به شما می‌گویم اولاً شما 25 سال آینده را نخواهید دید و ان‌شاءالله تا 25 سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت، ثانیاً در این مدت هم روحیه مبارزه و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت.

رهبری معظم انقلاب اسلامی، با شناخت کافی از ماهیت پلید رژیم صهیونیستی و آگاهی و وقوف کامل بر جنایات و جرائم ارتکابی توسط صهیونیست‌های خون‌آشام، خبر از یک حادثه مهم داده و یک پیش‌بینی قابل تأمل را مطرح کرده‌اند؛

شانه‌های قطعی این زوال محتوم البته مدت‌هاست که آشکار شده است. کابینه از درون پوسیده رژیم صهیونیستی، بدفرجام‌تر از هر زمان دیگری در حال فروپاشی از داخل است. خون هزاران فلسطینی بی‌گناه و بی‌پناه، رفته رفته گریبان صهیونیست‌های ضد بشر را بیش از پیش گرفته و با احتمال بسیار بیشتری از قبل باید شاهد اضمحلال رژیم کودک‌کش باشیم.

این وعده قطعی و غیرقابل تردید خداوند است که ظلم پابرجا نخواهد بود و اراده پروردگار بر این قرار گرفته که ستمگران تاریخ به درک واصل شوند و جز نامی ننگ‌آلود از آن‌ها بر جای نماند. تقدیر خداوند این است و هرگز تردیدی در آن راه ندارد.

شخصیتی در طراز رهبر انقلاب اسلامی، به راستی نسبت به یک سرنوشت محتوم خبر داده‌اند و به درستی بر این باورند که رژیم صهیونیستی در سراشیب سقوط و نیستی است. ایشان قاطعانه خطاب به جائران عبری می‌گویند "شما 25 سال آینده را نخواهید دید."

 

علاوه بر آن، حتی در اندک مدت باقی مانده تا زوال کامل رژیم صهیونیستی نیز آن‌ها یک لحظه از دست ایران آرام و قرار نخواهد داشت و محور مقاومت، بیش از پیش، خواب را به چشم نتانیاهو و دار و دسته‌اش حرام خواهد کرد.

 

جهاد مردم انقلابی و حزب‌اللهی علیه ستم پیشگی‌های رژیم منحوط صهیونیستی مبتنی بر ایمانی راسخ و برخاسته از وثوق کامل به وعده الهی، مهلک‌ترین ضربات و صدمات را بر پیکر نیمه جان این رژیم مفلوک وارد خواهد آورد و آخرین رمق‌ها را از آن خواهد گرفت و دیر نباشد که جسد متعفن مولود شوم امپریالیسم جهانی، میان یکایک آزادگان جهان دست به دست شود و در گورستان تاریخ برای همیشه دفن گردد.

 

هرچند به نظر می‌رسد کار از کار گذشته و دست کشیدن صهیونیست‌ها از جنایت، بیشتر به یک تخیل شبیه است، اما ای‌کاش مقامات رژیم صهیونیست و تمام حامیان کوته‌فکر و نابخرد آن‌ها در شرق و غرب به خود آیند و بیش از این، خود را رسوای تاریخ و بشریت نسازند.

ای کاش صهیونیست‌ها بفهمند که پیش‌بینی مقام معظم رهبری، برخاسته از تئوری(نظریه) صِرف نیست، بلکه امارات و قرائنی اظهر من‌الشمس در مورد آن وجود دارند. جبهه مقاومت و حماسه با تمام توان به حمایت از بیگناهان جهان به ویژه فلسطینیان دربند ادامه خواهد داد و بیش از آنچه صهیونیست‌ها تا به حال دیده‌اند، آن‌ها را خواهند آزرد.

باشد که به زودی، پهنه گیتی از لوث وجود رژیم غاصب صهیونیستی پاک شود.

 




:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
جوانان بسیجی با بصیرت دیروز با پیروی از ولایت رستگار شدند.بیائید ما هم رستگار شویم.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسیجی،بصیرت،ا